Kāpēc tā notiek?

Vēl pirms dažām stundām man bija jauks Ziemassvētku noskaņojums. ( Arī iesāktais ieraksts bija veltīts Ziemassvētkiem.)  Diemžēl, noskaņojums izzuda kā nopūstas sveces liesma, jo pamanīju uzrakstu, kas vēstīja, ka savu ierakstu varēšu publicēt tikai tad, ja autorizēšu savienojumu ar Messenger: “Authorize connection with Messenger Connect”. Apmēram trīs stundas veltīgi nopūlējos ar šī savienojuma “autorizēšanu” jeb sankcionēšanu.

Man ir viena  WindowsLive ID. Pieļauju, ka Messenger automātiski pierakstās ar kādu citu ID, ko nekad neesmu akceptējis un NEAKCEPTĒŠU.

Žēl sabojātās sestdienas pēcpusdienas un pazaudētā ieraksta. Visvairāk žēl izzudušā Ziemassvētku noskaņojuma, kuru šogad vairs neatgūšu.

Vēlreiz: diemžēl, nevaru izpildīt WordPress. com  lūgumu “to connect with your Messenger Connect account”: nav un NEBŪS nekāda man zināma atsevišķa Messenger konta. Vēlreiz un vēlreiz: man ir tikai viena WindowsLive ID, tātad tikai viens konts, kam jābūt arī Messenger kontam. Ja tā nav, tad pirmām kārtām tā ir mīkla man pašam, kuras atrisināšanā gan vairāk negrasos ieguldīt ne mirkli sava laika. Man pietiek ar vienu sabojātu brīvdienu un vieniem sabojātiem Ziemassvētkiem. Starp citu, Messenger man sagādā nepatikšanas ne  pirmo reizi.

Tomēr paliek vēl otra mīkla (arī, šķiet, neatrisināma): kāpēc šādas lietas aktualizējas visnepiemērotākajā brīdī? (Galu galā  –  pagājušajā gadā pirms Ziemassvētkiem es publicēju ierakstus bez problēmām). Kāpēc tieši šogad?

Kāpēc tā notiek?

Šis ieraksts tika publicēts Bez kategorijas. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

1 Responses to Kāpēc tā notiek?

  1. Kā būtu ja atbildi meklētu dziļākos procesos?
    Man dažkārt gadās ka gribu rakstīt un dažkārt šķiet ka rakstītais būtu jāpublicē, bet notiek kautkādi ”brīnumi” ,
    gluži vienkārši kāds izsit no uzņemtā kursa,
    kompass laižās riņķa dancī.. un nekas cits neatliek kā mazliet atslābt, pēc kāda laika mēģinot turpināt saprotu, īsti veselīgs mans kurss nemaz nav bijis vai arī ir kas tāds kas ir tikai man zināšanai.. jaunas zināšanas kam vēl jānobriest un jāizkriztalizējas. Visādi gadās.. man tādi joki visai bieži.. bet jautājums ar tāds pats iekšā sēž..

Komentēt